betjäning?

Idag var det visst regn igen och humöret sjönk lite. Jag ska försöka bota det med att ta en sväng till maxi och tillåta mig att köpa något onödigt julpynt :)

Sambon är på sugs hela dagen så jag rumsterar själv, ganska skönt men jag saknar min "betjänt". De senaste veckorna har det av någon underlig anledning (fattar inte varför ;)) varit mycket enklare än vanligt att få saker gjorda åt sig. Men man får väl passa på att njuta av sin "egentid" medan det går.

Nu ska jag övertyga vovven om att löptiken i området inte är intresserad av honom så att han kan sluta stå i fönstret och gnälla.

*poff*

Kommentarer
Postat av: Maia

Julpynt rocks!



Och det är väl solklart att löptikar är intresserade av räsertaxen. Problemet är väl snarare löptikens matte/husse, de brukar vara så inskränkta och kärleksfientliga.... stadsbor!

2009-11-22 @ 12:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback