helg, sol och frukost

Så kom äntligen helgen och solen med den. Satt ute en stund på lunchen igår och kände hur jag förvandlades till en helt ny människa. Man kan lugnt säga att jag haft solabstinens de senaste veckorna. Inte en glimt ju. Men idag verkar solen slå på stort och jag och vovven har redan varit ute och njutit. Det får väl bli en lunchrunda senare också.

Målet för dagen är att göra saker i min egen takt. Har övat på det på jobbet i veckan och igår började det funka. Tänkte se om det funkar hemma också, ska kämpa emot vhs-demonen som säger åt mig att titta på inspelade serier. Sånt får vänta till kvällen när man är trött av allt annat man gjort.

dagens närmaste delmål är att få sambon att gå upp ur sängen och laga frukost. Han mumlade något om risgrynsgröt och det tyckte jag lät väldigt bra. Dags för mig och vovven att iscensätta operation väckning :)

ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback