pynta? med flera bemärkelser

Nu är det pyntat :), har lite i köket kvar men nu är det paus. Dessutom är det första advent och då får man börja lyssna på julmusik, Yay!

Lite svängig Mariah Carey och en pepparkaka och min dag är gjord. Nice

I övrigt en seg söndag. Har gjort ett tappert försök till att storstäda köket men efter 1,5 timmes röjande var det tvunget med paus. Får se om jag hinner färdigt, vill i alla fall få upp gardinerna, Skönt att få allt färdigt på en gång.

Sen måste man ta itu med månadens tråkigaste syssla, betala räkningar. Blä.. jag vill ha mina pengar i fred men det ville visst inte de som skickat räkningarna :)
Nån peng blir det väl kvar hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Maia

Jag känner igen mig. Jag har denna månad pröjsat räkningar för dryga tio papp. CSN skulle ha sina blodspengar, försäkringar skulle betalas för mitt liv, mitt boende och min bil, hyra och mobil ska betalas.....



Jag är tacksam över mitt sparkapital och svär över Proffices otjänst att anställa mig denna månad just. För jag får ingen ersättning från a-kassan mer nu och deras löneutbetalning för november dröjer till dagen innan julafton. Kul att köpa julklappar nu...=D



Men men. Jag har fortfarande mitt julpyntande att se fram emot - jag sparade det till sist! ;)

2009-11-29 @ 15:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback