tentavecka

Denna veckan är lika hemsk nu även om jag inte är student. Det innebär flera dagar med övertid då det fattas folk, tentor, salar, datorer mm. Idag har jag jagat efter datorer med rätt program och detta efter min planerade hemgångstid. Den där minirundan på stan med vännen E fick stryka på foten och bli utbytt mot en racerkopp te på fiket mitt emot. GAH!

Imorgon måste jag vara på plats kl 8 helst innan för att starta upp sagda datorskrälle och se så att allt funkar. Annars ska nog allt flyta imorgon och på torsdag. Fredag blir det värre då vi är ett antal pers kort och jag riskerar att få helg först efter 19. uff uff. Som tur är så gör vi bara detta 5 veckor om året! Men men, flextid is the shit och jag får väl ta ut det en annan lämplig dag. Finns massor att ta av :)

Nu dags att pusta

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback