"fredagsledigtblogga"

En vanlig sketen fredag och jag är ledig, ibland är det bra att jobba för pappa staten. Arbetstidsförkortning är ett mycket trevligt påfund. Man fick sova ut och jag har hunnit gå en mycket längre morgonrunda med vovven än vanligt. Han var mycket nöjd. Speciellt när vi kom hem och han upptäckte att husse hade kommit hem. Nu har båda parkerat sig i sängen.. sömntutor *hmpf*

morgonkaffe är bra, jag försöker bota lite huvudvärk med det men man får se hur det går. Hungrig är jag inte heller, mysko.. måste vara nåt fel på mig. Förmodligen chocken av att vara ledig. Jag har ju hela helgen på mig att ordna till det så det blir nog bra.

dags att leta myströja och raggsockar.. det drar kallt från fönstren *brr*

*poff*

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du är i håret! Jag måste bara säga det, den frisyren passar dig jättebra. Jag kände inte riktigt igen dig först så det var därför jag stirrade så ;)

2009-10-30 @ 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback