dagens ilandsproblem

Gick glad i hågen ned till tvättstugan dock för att några minuter senare komma upp igen med hälften av tvätten och mycket surmulen.

Här har man alltså tänkt att tvätta de där maximala 8 maskinerna som man hinner under tvättiden och så är en av maskinerna trasig. Jag märkte det först när jag väl stod och matade in tvätt i den ena, ingen lapp på dörren eller så. Bara en pytteliten lapp på själva maskinen *mutter morr*. Jag tycker inte om när mina planer tillintetgörs på detta vis. Det blev till att tänka om och jag hade i alla fall lite flyt så att den som hade bokat tvättstugan bredvid var klar tidigare så jag kunde tvätta lite där också och bli klar tidigare. Det är inte så skoj att hämta den sista tvätten kl 23. I och för sig finns det ingen garanti nu heller. Det kan ta sin lilla tid.

Först ska jag ta ut vovven och sedan mer tvätt, förhoppningsvis torr sådan.

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback