bättre

Idag är en bättre dag än de föregående två. De var riktigt kassa. Irritationen har lagt sig och jag är nu lugnare. Kanske inte superlugn men det är ändring i alla fall.
Ikväll ska det bli pluggande. Har fått feedback från handledaren så det är bäst att rätta lite och sedan har jag mer att läsa om vad jag ska välja för fel. Tänkte fördjupa mig lite i det innan jag läser den sista uppsatsen i pilotstudien. De andra 4 blev något slags piloter för hur jag själv tänkte och kom på efter hand vad det var som var fel. Så det blev rörigt. Handledning på tisdag och då ska jag ha lite mer ordning på torpet.

helt slut i kroppen efter att ha gått hem från jobbet och sedan en runda med vovven. Jag behöver nog mer motion. Imorgon blir det faktiskt mer sådant. Ska göra veckans samboavlastning på lunchen och ta en tur hem till hunden. Vi får se vad kroppen tycker om det.

Nu sitter jag här med en smått fuktig tax i knät och ska insupa dagens nyhetsflöde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback