påsklov

Idag hade jag sovmorgon till 7, skönt! Inget jobb idag utan det är dags för årets påskutfärd till svärföräldrarna. Det ska också bli gött. Åka bort och bli ompysslad. Jag ska mest sitta försjunken i mina böcker men lite slappande blir det väl.
Har ägnat morgonen åt packande och sanerande av lägenheten så den inte stinker när vi kommer tillbaka. Vovven tassar fram och tillbaka i lägenheten och vet att det är nåt på gång. Han har bara inte kommit på vad. Hysterin brukar sätta in när man packar ner matskålarna och tar fram bilselen.

I övrigt är nog allt väl, räkan sparkas lite mer nu. bara jag som känner det men det räcker. Nästa vecka börjar föräldragruppen. Det ska bli intressant att se vad man faktiskt ska göra där. Har ingen större aning men vi tänkte att det kan inte skada att vara med.

Nu måste jag ha förmiddagssmörgås, räkan är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback