helgplaner

Så var det lördag och en såndär dag då vi lyckas äta frukost tillsammans. Det är trevligt men det börjar kännas som en lyx, det blir verkligen inte varje helg heller.

Då vädret verkar en aning ostadigt så skippar jag nog min tänkta promenad tvärs över stan och tar bara en kortis här omkring när det slutat regna. Istället får dagen bestå av lite garderobspyssel. Det behöver bringas lite reda för jag hittar ingenting, varken bland mina kläder eller Hildas. Sambon får hålla koll på sina egna grejer, dock beklagade han sig imorse över att inga rena sockar fanns. Men hur ska jag veta det när det ser ut som att det ligger en hel hög i lådan. De är trasiga hävdar han bestämt. Jag kontrar med att om det är trasigt så ska det slängas. Så nu är det i alla fall ordning i en låda. Bara resten kvar ;)

Jag ska också försöka att ordna till mina matvanor. Jag har lite känningar av yrsel och jag misstänker att det beror på att jag har svårt att hinna äta ordentligt. Idag blev det därför en mycket stadig frukost men trots denna så är jag nu två timmar senare hungrig igen. Jag får väl smaska ett äpple eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback