inget särskillt

Så var det dags för ny vecka. Jag och Hilda ska ut på äventyr. Ikväll tar vi tåget till mamma och sen får vi se när vi åker tillbaka. Senast torsdag blir det i alla fall.

Annars är det mest bra. Hilda är inte överens med mjölkersättningen och sin mage så det här med att bajsa är inte riktigt funkis. Förhoppningsvis löser det sig, annars får vi ta en tur till apoteket.

Jag sorterade hennes kläder lite igår, hon börjar ju växa ur de minsta storlekarna. Så nu har jag ett litet system i storleksordning så att det är lätt att plocka fram när det är dags. Vi har en hel del kläder som kommer passa till vintern men nu på hösten var det lite knapert så jag knep en auktion på tradera med lite basplagg. Tradera är kungligt bra, var annars får du 4 barnplagg för 31 kr inklusive frakt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback