kinkig, kusinbarn och kurr

Det är svårt att göra annat när lilla prinsessan är kinkig hela tiden. De senaste dagarna har jag knappt fått lägga henne ifrån mig. Hon ska vara så nära mamma det bara går. Just nu är det bärselen som gäller. Då kan jag inte diska, packa eller kreera ge-bort-kort.  Jag håller dock tummarna för att hon ska slockna när som helst så att jag kan göra klart allt riktigt fort och sedan sova.

Imorgon bär det av på utflykt. Först kika på motorcykel och sedan middag med mormor och morfar hos mamma och pappa (som inte behagar vara hemma). På söndag ska vi på namngivning för mitt kusinbarn. Ska bli intressant att se hur de gör sin ceremoni. Jag behöver lite inspiration för vi ska väl också ha en så småningom.

Nu något slags kvällstilltugg. *kurr*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback