mer sömn

ojoj.. det är varmt att dammsuga men jag kan leva med det så länge som Hilda sover under tiden.
Vi ska få besök imorgon så det måste vara lite finare än vad det är just nu :)

Inatt var det åter igen svårt att få henne att sova. Hon vill inte ligga själv i spjälsängen. Det resulterade i att mamma och Hilda har sovit på soffan i natt så att pappa får sin välbehövliga sömn. Mellan 6 och 9 fick mamma sova i sängen. Det var ganska lyxigt, 3 hela timmar :). Fast vi sov ett tag i soffan med typ mellan tolv och halv 4 så det är ju 6,5 timme plus att jag sov 1,5 timme tidigare på kvällen, så 8 timmar totalt. Varför känns det då som att jag kan sova 8 till nu på en gång? ;)

Ska se om jag hinner dammsuga vardagsrummet innan fröken vaknar och vill ha lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback