om språk

Idag var en lite tyngre dag. Lite ensamt medan sambon var på jobbet men det kan jag leva med för egentligen skulle han varit ute i skogen till midnatt ungefär. Det äventyret blev tyvärr inställt och han åkte muttrande till jobbet istället.

Vovven är fortsatt snäll men vill absolut bli hälsad på först när det kommer någon vilket vi upptäckte när M & P kom över förut. Annars verkar han inte särskilt besvärad.. eller jo.. när hon skriker mycket så tittar han uppfordrande på mig och verkar veta precis vad jag borde göra åt hennes skrikande. Tyvärr pratar jag varken bebisspråk eller hundspråk och ingen av dem pratar mitt språk så jag vet fortfarande inte vad skriken betyder :(
Vi får helt enkelt leva med att hon skriker lite emellanåt eftersom vi inte alltid vet varför.

Nu ska jag se om lilla fröken vill ha någon mer mat annars blir det sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback