avverka, sikta och skjut

Idag har jag fått lite gjort. Varit nere på jobbet och ätit flyttgröt och visat upp prinsessan. Det blev till och med luciatåg. Jag tror Hilda gillade det, hon tycker ju om musik. Men frågan är om hon imponerades av det fyra man starka luciatåget. Det blir i alla fall massor av poäng från mig :)

Pratade lite med chefen om hur min ledighet ska läggas upp, just nu beror det dock på sambons chef hur vi får ihop det. Sedan har jag anmält mig på lönesamtal och till julfest. Ska bli trevligt.

Gick in till personalavdelningen med våra papper och sedan traskade jag till stan och införskaffade nya linser, samt en present till en vän som fyllt år. Sedan bar det hemmåt och uppför, det lutar inte mycket men det märks för det blir väldans varmt :)

Läste en artikel i tidningen idag om hur man skulle lätta på stressen, slappna av och räkna fram och tillbaka. Tror inte det skulle funka för mig. Jag är ju bara stressad av saker jag måste göra, sådana saker jag borde göra och oftast mest för att jag låtit bli att göra dem. Så istället för att avsätta tid varje dag för att räkna bort stressen så ska jag spendera den tiden med att göra det jag borde göra, tänk så mycket bättre det borde bli. en del tips är bra konstiga.

Igår började skidskyttesäsongen och visst gick det bra för svenskorna, etta och trea, det kunde bara ha blivit ett snäpp bättre. Idag åker herrarna, av någon underlig anledning startar de en timme senare. Det gör mig i och för sig inte så mycket för då hinner jag se Glee först.(ja jag vet att jag är besatt och konstig osv)

Nu paus och kanske diska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback