helgprojekt

Så var det fredag. Jag har jobbat in lite tid senaste veckorna och idag traskade jag hem vid lunch.. hur skönt som helst!

Sitter nu med mysigt varm tax i knät och fredagssurfar. Har hunnit laga lunch och diska. Det är också skönt att det är klart.
Nu är det helg som ska avnjutas. Ikväll blir det lite improviserat fredagsmys av något slag och imorgon melodifestival med d & e. Däremellan ska jag läsa alla böckerna jag hittat till ex-jobbet på bibblan idag. Helt plötsligt hittade jag alla böckerna jag ville ha, häromdagen hittade jag inte en enda. mysko.

Enda nackdelen med att helt plötsligt har hela eftermiddagen ledig är att jag snabbt blir lite rastlös.. jag tror baske mig att jag ska gå och köra tvättmaskinen, inte bara för att jag har tråkigt utan också för att det börjar vara tomt i socklådan *skäms*. Har fortfarande inte införskaffat nya sockar. Det kanske också får bli ett helgprojekt :)

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback