hur man fördriver en fredagskväll

Så var det äntligen fredag. Jag är så trött, så trött. Glömde helt av att jag bokat tvättid nu ikväll men kunde glatt ge bort den till grannen som kom och frågade om jag skulle använda den :) Dagens goda gärning.

Har suttit och spanat på smhi och sj inför morgondagens äventyr. Det verkar lugnt. Det jobbiga blir att gå ner till stationen imorgon bitti. Lokala vindbyar på 15 m/s låter otrevligt. Annars tror jag på en "vanlig" försening på ca 30 minuter eller så. Men man får ju hålla tummarna för säkerhets skull.

Innan jag kan ge mig iväg med gott samvete ska dock en sida text till produceras på uppsatsen och mailas till handledare. Vi hade ett jättebra möte igår så jag känner mig ganska taggad. Dags att leta en bok eller två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback