Inte mycket

Det var segt i huvudet idag, inte mycket vettigt gjort varken på jobbet eller här hemma.

Det var även lite segt i ren allmänhet idag i lilla staden. Snö överallt och folk som inte kan köra bil så fort det blir snö. Mest ilandsproblem. Vi hade faktiskt seriösa problem med att stänga garaget eftersom det på nolltid bildades is av snön som smög in vid tröskeln. Därför var det lite irriterande att det senare på dagen plogades upp ännu mera snö mot porten vilket spädde på det hela. Man kan ju undra om det verkligen inte är meningen att de inte ska skotta bort all snön?

Fick mitt senaste inköp från tradera på posten idag. Ny och fin handcreme eftersom min tub tagit slut. Så nu ska jag bli len och fin igen. I posten låg även en utlämningsavi på min kursbok. Ska hämta den imorgon så att jag hinner läsa alla kapitlen tills på tisdag. Ska även jobba med min uppsats under morgondagen. Idag hanns det inte så mycket, fastnade i telefonen :)

Nu väntar jag bara på att mina kläder ska skickas från La redoute. Har fortfarande inte fått någon bekräftelse på att det är skickat så man kan ju undra lite över hur lång tid det ska ta, imorgon är det en vecka sedan jag beställde. *mutter*

Nu är det dock hög tid att krypa ner under täcket innan käkarna går ur led.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback