väderrapport

har varit ute och testat vädret med hunden inför mitt äventyr. Till stationen kommer jag lätt. Det gäller bara att klä på sig. Äger du inga kängor och eller termobyxor har du inte utanför dörren att göra idag.. så är det bara. Jag däremot som har både och samt har vett att klä på mig flera lager samt linda halsduk runt luvan på jackan likt en snöbeduin... jag äger! :)

Nu gäller det bara att tågen går men hittills är det inga stora förseningar, senaste jag såg var på 19 minuter men det är från södergående riktning, mitt tåg kommer uppifrån landet och där gäller 5 minuter.

Dock dags att trycka i sig frukosten, packa allt i ryggsäcken och pälsa på sig inför vandringen till stationen.

ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback