Besök

Idag hade vi besök, sambons föräldrar med tillhörande tax har varit här. Vi åt lite födelsedagstårta(sambon fyller imorgon), har varit och bowlat (aj vad träningsvärk jag kommer ha) och sedan toppade vi med buffé på Oriental Palace. Är fortfarande mätt fast det var ett antal timmar sedan, nästan så man funderar på att fasta tills morgondagens tacos, men jag är säkert hungrig imorgon när jag vaknar... som vanligt.

Har kockat matlåda att ha tills imorgon och sedan har jag bara lite tvättvikning kvar innan det dags att säga adjö till denna veckan..


Kommentarer
Postat av: Petra Hultgren

Maiiiiia!!!



Hej, inte riktigt igår va? Satt och sorterade mina bokmärken på explorer och råkade snubbla över den här sidan. Vill inte skriva långa romaner här, men det vore roligt att prata lite. Maila gärna!



/Petra

2010-02-02 @ 09:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback