dagens summering

Igår var det tacopremiär, mumma. Som vanligt åt vi för mycket, både tacos och herr grefves traditionsenliga glassefterrätt. En extra gäst på besök, det var trevligt, inte alltid vi har så långväga besök. Och så kelade vi med herrns nya inneboende, förmodligen det kelsjukaste djur jag träffat på länge :)

Jag delade ut en varsin Herman till fröken F och till herr G. Så nu har jag två kvar, förvisso är den ju egentligen redo att bakas egentligen så man skulle bara kunna låta den stå nån dag till och sedan baka även de som blev över om ingen vill ha. Läste på nätet att man kunde försätta degen i dvala i kylen och återuppta försöket senare, smidigt om man inte vill föräta sig på kaka. Apropå det så har jag lurat hit D och E för att hjälpa till att äta upp gårdagens försök. Enligt sambon som redan tagit en bit så var den god men behövde grädde, så detta har införskaffats.

Sedan ska jag ägna en stund åt att leta upp jobbpapper. Personalavdelningen har fått för sig skumma saker så det kräver lite efterforskning. *mutter*

Nu ska jag hitta en tröja för min lägenhet är kall ++

*poff*

Kommentarer
Postat av: Frida

Min herrman står och bubblar i köket. Han fick matning några dar för sent för när jag väl kom hem fanns ingen mjölk hemma.

Men eftersom han som sagt bubblar så lever han :-)



kul att se er och jättekul med bebisnyheten!! Lycka till och jag ska läsa extra flitigt här nu, är lite avis verkar mysigt. Syrran va här igår med sin kanonkula tror hon har tre veckor kvar bara...



Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback