raketbajs, inget för kräsmagade

jag tror att jag har berättat att lilla fröken funkar alldeles normalt, hon äter, sover, bajsar, kissar etc. Vad jag dock inte har berättat är att hon fått ett slags förkärlek för att gnälla direkt när minsta lilla hamnat i blöjan och sedan väntar tills hon kommit upp på skötbordet för att producera resten. Häromdagen lyckades hon med konststycket att raketbajsa rakt i mammas ansikte, dagen efter det så drabbades pappa, dock ingen ansiktsträff, och igår var det mammas tur igen, från halsen och nedåt.

Fråga mig inte hur hon bär sig åt, det är ett mysterium.

Det vi vet är dock att hon kommer kosta en förmögenhet i tvättmedel ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Låter som om ni kommer kunna börja tidigt med potträninfen ;-) typ redan nu hihi

2010-07-24 @ 08:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback