sliten mamma

Att duscha är verkligen bra för själen. Inatt hade Hilda mest magknip och ville inte riktigt komma till ro så det blev inte jättemycket sömn för mamma och pappa. Dessutom vaknade hon första gången vid 5 och fejkade att hon var hungrig. Jag plockade upp henne och började mata men efter typ 3 minuter somnade hon. Jag parkerade henne i sängen igen och då sov hon en timme till men sedan var det skarpt larm och det var bara att gå upp. Efter lite mat försökte vi med sovandet igen men det höll bara 1,5 timme innan hon ville bli ombytt och matad igen. Följderna blev en något slutkörd mamma.

Nu däremot har hon sovit sedan 11 och klockan är snart 14. Hon är lite mystisk. Den slutkörda mamman fick botas med grötfrukost och en dusch. Jag blir så mycket mera människa när jag får duscha (och dessutom trevligare och gladare).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback