att äta och att inte äta

ojojoj.. magen full av tacos.. och herr grefves maffiga efterrätt. Fröken M och jag rullade därifrån på mer än ett sätt. Det blev en ganska trevlig säsongsavslutning med mord och allt, trots att vi bara var 3 personer.

Jag har förberett mig lite inför morgondagens besök på sjukhuset, dvs tagit reda på när bussen går, vad det kommer kosta mig och sett till att det finns pengar på mobilen att köpa biljett för. Ska bara ladda mobilen så att jag inte står där med en död telefon för då får jag nog inte åka med.
I övrigt är jag nog inte så jätteförberedd. Jag får ta det som det blir helt enkelt. Ska komma ihåg att inte äta frukost, får ta med mig frukt att mumsa på på vägen hem. Tur att jag fick dricka i alla fall, annars skulle man nog vara rätt slut.

Rapporterar mera när jag varit där. Nu blir det sängen.. där det förmodligen ligger en hund i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback