Idag är jag min egen hjälte

Idag har jag efter 5 månaders slit, försummande av nöjen, vänner, familj och i viss mån till och med jobbet äntligen lämnat in mitt examensarbete till examinator.
Nu ska jag sakta ställa om mitt fokus. Det är fortfarande opponering nästa vecka och jag ska skriva en errata-list i helgen. Men inte idag och inte i morgon!
Jag ska bara vara och känna efter och ta det lugnt.
På onsdag efter opponeringen ska jag rätta till allt fort som attan och sedan äntligen, förhoppningsvis, se mig som färdig.

Om en vecka börjar det nya livet, med fokus på bebis!

Kommentarer
Postat av: Snjodis

Ååh!! Grattis!

Jag hoppas att allt kommer att gå bra med opponering och att du får tid att njuta av sommaren, och ställa in fokus på avknoppandet av den framtida familjemedlemmen.

2010-06-03 @ 19:34:05
Postat av: Maia

Ah - STORT grattis! Hoppas ALLT går smidigt så att du kan vifta med examen snart!=))

2010-06-03 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback