Så var det söndag

Hemkommen från värmlandsvisiten. Träffat massor av folk och blivit lyckönskad så mycket att hälften vore nog. Väl hemma vände vi i dörren och åkte och hämtade tre trötta pojkar i mariestad. De hade varit på båtäventyr sedan i fredags och var aningens övertrötta, men de bjöd på grillat innan vi stuvade in dem i bilen.

Jag ska ägna resten av kvällen åt röjande i lägenheten. Det är idel ouppackade väskor, disk och annat skräp lite varstans. När sambon var borta förra veckan så gjorde inte jag så många knop och ungefär samma sak hände när jag var borta så resultatet är nu en lite för hög grad av stökighet. Åtminstone en grad högre än vad jag klarar av. Men det var inget vidare på TV ikväll så städning funkar fint.

Har ju inte fått något gjort på ex-jobbet sedan i onsdags så jag ska ägna mig åt det imorgon så att det är färdigt till på onsdag när examinatorn lovat att läsa och betygssätta. Min examensansökan får sambon ta med sig till jobbet imorgon, ska fylla i den sedan, ska bara bestämma exakt vilka kurser jag vill ha med.

nu inleds operation "hitta diskbänken"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback