Empiriska tester

Idag började operation ta reda på vad som orsakar min halsbränna.
Jag började med en litet mindre frukostportion än vanligt samt bara ett halft glas juice eftersom det kan vara dåligt. allt lugnt så långt, men det brukar det också vara på veckodagarna. Efter smörgås och lite te så kom de första känningarna vid 10.30 och hade nog nått sin kulmen straxt innan lunch. Där var min teori att bara äta halva min ganska väl tilltagna portion för att inte göra magen sprängfylld. Detta försök var helt förgäves rent surhetsreglerande men magen tycket nog att det var lagom mycket mat i alla fall.
trugade i mig en yoghurt på eftermiddagen, den behövdes nog men känslan satt kvar.
Väl hemkommen hittade jag ett par smörgåsar och oboy. Efter det samt ett promenad med vovven så släppte det och inte ens nu efter mitt tacossyndande har det återkommit.
stora portioner kanske inte är haken.

Testar vidare imorgon igen, nåt ska det väl vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback