sockerintag

Efter en ganska lång dag igår som avslutades i många goda vänners lag med 1,5 kg choklad (dock ej per person) är jag nu förvånansvärt pigg trots min mycket sena hemgång. Det måste vara allt socker som jag trots allt fått i mig. Vi pratar ju inte mjölkchoklad direkt utan lite andra sorter men provsmakar man 15 sorter så blir det sött ändå. Samt att jag dagen till ära sörplade i mig nästan en hel 1,5 liters trocadero. Det är onyttigt delux. Vill också påstå att jag inte är ett dugg hungrig men jag åt lite flingor och mjölk för magens skull. Den behövde nog något mer stabilt än choklad.

I vardagsrummet sitter 3 sega herrar som faktiskt både var hemma före mig och uppe före mig. Så nu ska jag sysselsätta mig lite tills de tycker att det är dags för lunch eller nåt sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback