Sol, sömnigt, sorgligt etc.

Tur att det var soligt och fint ute annars hade det blivit en till dag i trötthetens tecken. Det har gått lite bättre idag men inte helt som jag hoppats.

Det gick åt fanders med hockeyn, suck! Sambon deppar med GTA på playstation. Alltid lugnare när han får "döda nåt".
Själv försökte jag muntra upp mig med att leta uppsatser till min egen uppsats. Dock verkar det som om jag antingen får gräva fram uppsatser i pappersform eller utesluta en institution då jag bara lyckats hitta 5 uppsatser på engelska under 3 års tid. Jag misstänker dessutom att minst en kommer att falera på mitt andra urvalskrav på svensk gymnasiebehörighet men jag håller mina tummar. Då kanske det klarar sig och jag slipper kopieringskostnader på flera miljarder.. eller ja 100-tals kronor iaf.

Nu är det hög tid att börja göra iordning för natten. Det blir en lång dag imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback