Sommartidsjetlag

Jo, igår ställdes klockan om och idag är jag fruktansvärt trött, har lite begynnande huvudvärk som jag ska bota med hundpromenad och tiden på jobbet idag krymptes till ca 2 timmar framför datorn. Inte nåt vettigt blev gjort. Imorgon har jag inga mötes så då ska jag försöka få ordning på torpet.

Jag hoppas att denna tröttheten inte håller i sig utan försvinner fortare än kvickt. Jag behöver energi. Ska ta med mig massor av ex-jobbsprylar till svärföräldrarna över påsk. Äntligen skall jag gå in i analysfas! Det känns verkligen som att jag kommer nån vart och det är riktigt skönt.

Ikväll är det också tacodags, ska bli trevligt. Det är det alltid i och för sig men man längtar ändå på något konstigt sätt efter tacosen. Det är som om det kunde vara en sekt eller kult eller något ditåt. De senaste veckorna eller månaden har vi spanat på Black Books som vi fått låna av vännen D. Snart tagit oss igenom boxen och skrattat så vi nästan gråtit. Undras vad nästa obsession får bli?

Nu promenad! ljus och luft till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback