Stiltje

Har en lite dipp i ork. Borde skriva massor på examensarbetet men det har inte blivit så mycket gjort denna veckan. Har läst nästan en hel av de lånade böckerna och inte mycket mer. Jag hade liksom tänkt att jag skulle skicka in lite till min handledare imorgon så hon hade något att läsa inför måndag men det verkar som att det blir torftigt även denna gång.
Ska verkligen försöka läsa klart boken ikväll och skriva lite definitioner ur den, kanske kan få ihop en sida eller så. Och så lite mer imorgon kväll. På lördag och söndag kommer det nog inte bli så mycket gjort eftersom vi ska ha besök och tjejkväll och så är det sista skidskyttetävlingarna för säsongen.

Jag får ta och bita i det sura äpplet och sätta igång, annars blir det inte bra helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback