avstämning

Det blev pluggat och det blev inlämnat. Inte riktigt i det skick jag önskade men i det skick jag förmådde. Det blir handledning imorgon och sedan mera plugg imorgon... och resten av helgen

Kontaktade mvc idag om det hiskeliga kliandet, fick beskedet att jag kunde gå till apoteket och köpa receptfri salva.. jippie.. no more kli.. hoppas jag. Så imorgon kväll blir det en tur till mitt favoritapotek på maxi för att införskaffa, salva, vanlig lotion och nåt för halsbrännan.. har inte hunnit köpa det än, och så är folsyrepillren nästan slut. Jag börjar bli en riktig storhandlare där borta.

Blev inte ruinerad hos tandläkaren idag (under 600:-)men det är aldrig särskilt kul att gå dit. Fast jag har en riktigt bra tandläkare så jag kan leva med det. Inga hål som vanligt :)

Tapetseringen av hela lägenheten blir tyvärr inte klar imorgon men de rum som är påbörjade blir klara och vi slipper bo ihoptryckta hela helgen, skönt. Och inatt får jag sova i min säng, hurra. natten som gick sov jag på golvet.. det var mindre roligt. Enda problemet just nu är ju att de tagit ner gardinstångshållarna och att vi inte kan hitta dem så vi måste fråga imorgon vart de gjort av dem. Vi har inga persienner i sovrummet så i värsta fall så vaknar jag så fort solen går upp imorgon.

Nu ska jag leta upp en väska att packa uppsatser i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback