bebisrapport

Tänkte att pga allt mitt prat om examensarbetet så har jag knappt själv hunnit stanna upp och tänka på bebisen.
Räkan sprattlar för fullt, magen var 34 cm förra veckan och huvudet var fortfarande upp och fötterna ner. Jag funderar dock på om inte veckan har ägnats åt att vända på sig för det har varit ett hiskeligt bökande.

Tyvärr har inte min klåda slutat utan snarare flyttat på sig, det vandrar liksom runt på kroppen. Nu är det värst på underarmarna och framme på bröstet. Ska nog be att de testar ändå på måndag när vi ska dit igen. om det inte har slutat vill säga. Salvan jag köpte fungerar inte till 100% men på natten gör den lite nytta märkte jag eftersom jag hade svårt att sova i natt och jag hade glömt att smörja in mig.

Inga nya inköp har företagits, fick dock med mig kläder, sängkläder och madrasser hemifrån mamma i helgen. Ibland är det bra att vi är så sparsamma :)

Lite saker är kvar att göra innan det är dags, eller ja.. ganska mycket men det är inte aktuellt just idag. Kanske finns det tid framåt kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback