fixa och trixa

Har nästan kommit igång med dagens pluggande. Har fått räkna om en kategori fel eftersom jag varit dålig på att kolla upp lite saker. Men nu så ska alla siffror stämma. Funderar på att fixa till lite formalia innan jag jobbar vidare med resten av texten. Då kan man i alla fall lägga något till handlingarna som avklarat istället för att pilla lite på varje sak. Då blir jag bara yr och otålig.

Tanken är att jag ska ha så mycket som möjligt klart till imorgon kväll och sedan finjustera lite på måndag efter handledarens kommentarer på det jag skickade igår. Sedan göra om processen en gång till och sedan slutligen skicka allt på torsdag morgon till opponent och examinator. Det är alltså planen. Jag har lite extra flextimmar att ta ut framåt onsdag om det behövs också. Skönt.

Nu hänga tvätt och sedan ett nytt ryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback