konferens

Är nu så förberedd jag kan bli på att åka på konferens. Det blir nog väl när man väl kommer iväg men jag är alltid lite kinkig innan. Tycker inte om att åka iväg till ställen där jag inte vet hur man tar sig fram och tillbaka mellan olika platser och jag tycker inte om att komma för sent. Så idag har vi gott om tid att ta oss mellan alla platser vi ska och jag har kollat upp bussar, hållplatser, adresser och priser så nu är jag relativt lugn.
Nu hoppas jag bara på bra tillgång till toaletter och sedan är allt bra.

Julklappsväskan från HS är packad, ska göra lite reklam för bygget tänkte jag :)

Nu ska jag bara vittja jobbmailen så inget akut ligger där och skvalpar och sedan traska till stationen i vårsolen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback