lite allt möjligt

Det blev hattigt idag igen. Jag lyckades dock gå till jobbet i riktigt god tid trots att jag var själv hemma på morgonen. Sedan klipptes dagen isär av möten och andra uppbokade saker. Dock blev det ingen tandläkare idag utan jag fick ombokad tid till på tisdag. Precis när jag gått utanför dörren på jobbet så ringde de och sa att han blivit försenad med ca 20-30 minuter så jag blev erbjuden en ny tid istället. Det var lika bra för jag hade inte hunnit annars. Då har jag några dagar till att våndas ;)

I eftermiddags hade vi kakfrossa och lite avtackning på jobbet. Det var trevligt.. och jag kan ha ätit för många kakor ;).. man kan ju inte säga nej när någon försöker truga i en en ganska liten blåbärsmuffins till.

Har skrivit ut resterande uppsatser som jag ska läsa. Har läst två idag så nu är det "bara" 10 kvar. Ska försöka ta så många som möjligt imorgon. På söndag måste vi ju röja ur två rum, eller ja förhoppningsvis har sambon lyckats röja det ena på egen hand imorgon.

Nu ska jag experimentera med lite salva på min hiskeliga klåda. Det kliar på armarna, magen, låren och i knävecken. Om någon har en bra idé vad det kan bero på så hojta till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback