lite asocial

Jojo, det blev allt lite sent idag med. Ska styra kosan mot sängen alldeles straxt.
Som ni märker är det inte mycket liv och rörelse på gång. Jag sitter och sliter med min uppsats. Det blev 9 timmar idag. Är inte riktigt klar med uppsatserna och räknandet men jag hoppas bli det imorgon. Har mina pilotuppsatser att gå igenom lite noggrannare och sedan en hel del att slå upp i lexikon. Det kommer ta sin lilla tid. Men just nu känns slitet i alla fall värt det.
Så jag är inte så anträffbar för närvarande, inte så mottaglig för roliga påhitt, och jag kommer nog inte vara det på ett tag framöver heller, sorry. Men nu när jag ser ljuset i slutet på tunneln så är det bäst att gräva medan det fortfarande lyser. Jag tror nog att de flesta av er omkring mig förstår.

sov gott nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback