mera ex-jobb

Som ni säkert förstår har dagen ägnats åt examensarbetet. Det går framåt vill jag lova men jag är absolut inte klar och inte nöjd heller. Klar blir jag nog vad det lider men nöjd.. nja det kan nog inte jag bli så det är bara att bita ihop och vara glad för att bli klar.

Har skrivit utkast på slutsats och abstract idag samt pillat med alla referenser, numrering av exempel, ska se om jag får några kommentarer från handledaren imorgon innan jag skickar iväg det nya jag gjort. Sambon ska hjälpa mig att infoga mina appendix. de vill inte passa som exceldokument.. och det hade jag inte väntat mig heller. microsoft är lite onda.

Nu är det dock dags att sluta oroa sig om detta för ikväll och istället leta lite sömn. Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback