ruskigt och trevligt

Idag är det ruskigt höstväder. Det regnar och blåser så det står härliga till. Inte så sugen på att gå ut men jag har ingen mat hemma så jag måste i alla fall till ica och då kan jag lika gärna gå en promenad när jag ändå håller på. Och så behöver lilla fröken lite frisk luft.

Igår spenderades hela eftermiddagen hos familjen B&B. Det var jättekul att träffa dem. Har inte sett varken H eller A på länge. Vi pratade mest barn och bebisar, stackars M fick väl några sylar i vädret tror jag :)
Som sagt en helskön eftermiddag. Ska nog följa med de andra på lite barnrytmik/sångstund någon dag. De hade hittat ett par olika ställen. Kul att umgås med andra som också har barn :)

Ikväll får jag förhoppningsvis fika-besök så att tårtorna i kylen blir uppätna :)
Nu är det nog dags för Hilda att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback