snart fem

Att hitta en bra rutin för en femmånaders bebis är inte lätt. Särskilt inte när hon själv hittar på nya saker. Just idag verkar vi vara tillbaka i gamla hjulspår. håller tummarna för att hon sover lite bättre inatt också.

Imorgon är hon fem månader som sagt och vi ska fira med att gå med H & L på barnsång. Har plockat fram hennes nya dress med lille skutt så hon ser ut som en riktig bebis :)

Annars traskar tiden iväg. Vi företar oss minst en promenad om dagen, igår och i förrgår blev det två. Man får passa på så länge det finns dagsljus. Jag tror det satt i sedan helgen då jag befann mig i halvvägshuset och slapp gå i trappor ;) Idag avtog effekten så det blev bara en tur.

Jag har anmält oss till babysim till våren så nu är önskelistan klar för jul. Både mamman och Hilda behöver nya badkläder, och kanske pappan också om han ska följa med :)

Apropå pappan så borde han dyka upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback