bestyr

Så var det fredag och söndagens festligheter närmar sig. Jag tror jag har det mesta under kontroll. Det sista handlandet utförs imorgon när vi får bärhjälp. Idag gör jag lite planering, inköpslistor och om jag hinner lite snygga skyltar till maten. Det beror på om hilda sover som hon ska idag.
Inatt var det nattmatning som gällde för hon somnade redan kl 20 och ville inte vakna. Hon kanske håller på att ändra sömnmönster? Mammans sömnmönster blev i alla fall krashat. Sover hon i eftermiddag så ska jag också göra det.

Ikväll ska jag också företa en lite senare promenad än vanligt. Måste leta upp reflexer. Ska möta kusin D som ska låna liggunderlag. Undrar om man borde köpa nån reflexremsa att sätta på vagnen?

nu second breakfast. det är någon som piper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback