bebisvardag

Idag har hilda och jag ägnat oss åt tvätt. Det blir heltidssysselsättning när man förutom tvätten och tvättmedlet också ska ha en sele med en påklädd bebis i. Så det har tagit hela eftermiddagen. Man får planera in i minsta detalj. Men det gav resultat. Nu har vi massor av rena kläder.
Nu väntar kvällsmat och eventuellt en kort panikshoppingrunda på lokala ica-butiken. Alltid är det något som är slut och oftast det man helst vill ha, alltså blir det lite turer till affären.

Sedan ska jag också se till att hinna duscha innan det blir alldeles för sent. Det är svårt att göra det på dagen när sambon inte är hemma eftersom hunden har sin egen lilla agenda och jag inte vill lämna henne utom synhåll. Sa jag att han tuggade sönder nappsnöret med tillhörande napp igår?.. *suck* så ett nytt sådant ska också inhandlas.

Två dagar kvar till hundavfärd, hur mycket vi än tycker om honom så ska det bli skönt att han åker. Jag misstänker att det bli bättre för honom också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback