dagens ikea-pryl

Jo vi var ju på ikea och istället för att rabbla upp allt jag investerade tänkte jag ta en pryl i taget och tala om varför den inköptes.

Först ut är insatsen till kökslådorna. Äntligen en som passar våra hysteriskt gamla kökslådor som inte är bredare än 20 cm. Den hänger lite på kanten till lådan så om man vill kan man gömma ytterligare redskap som man inte använder så ofta under dem. Jag köpte bara två för jag var inte tvärsäker på att de passade och det är bara ett stort fack och ett litet, dvs om man lägger i de vanliga besticken så ligger knivar gafflar och skedar huller om buller. Till dem har vi än så länge en fungerande hemmasnickrad lösning.
Ytterligare en fördel med dessa insatser är att de kostade 10 kr stycket vilket ju är ett helt förträffligt pris.
För dig som vill spana på den så finns den
här.

Än så länge inga betydande nackdelar funna. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback