fredagsrapport

Idag är allt ganska lugnt. Inga hysteriska gråtattacker från lilla fröken. Inga ohanterliga svartsjukeutbrott från lilla taxen och bara en inkastad handduk pga uppgivenhet, dock inte från mig.

På bvc idag vägde hon 4760 och var 57.7 cm lång. Större alltså :). Det märks för en del kläder är nu för små. Det börjar ju bli lite kallare ute så det är dags att hugga in på alla stickade plagg som föräldrarna skickat hit. Idag invigde vi tröja och mössa som farmor stickat.

Själv är jag för närvarande toktrött och ska gå och sova så att jag är någorlunda utsövd innan jag ska vara själv med både barn och hund i helgen. Sambon ska iväg på nåt med jobbet, oförskämt att lägga sånt på helgen. *mutter*

nåja.. säng var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback