babyrytmik

Jojo, idag har vi varit och blivit rytmiska eller nåt sånt. Det var trevligt. Hilda var mycket begeistrad av alla andra bebisarna och föräldrar och kunde inte sluta titta omkring sig. Hon tyckte det var extra trevligt med pianospel. Hon gillar instrument. hennes far får väl spela lilla snigel på sin gitarr för henne.
Det som är extra bra med utflykterna är att hon blir så trött så att hon sover länge. Idag vaknade hon inte förrän vid 4 vilket gav mig hela eftermiddagen att pyssla iordning. Det är skönt för jag trivs så mycket bättre med ordning.
Vi ska nog göra detta till en stående utflykt. De andra var lite sugna på att gå på barnsång uppe i kapellet på torsdag så det ska vi nog hänga med på om inget annat inträffar. Det skadar ju faktiskt inte att ha lite sånt att göra. Dels är det väldigt bra för hilda att komma ut och träffa andra barn och dels är det bra för mig för då sitter jag inte hemma och dräller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback