förkylt

Hilda har nog officiellt sin första förkylning, hon snorar massor och är täpt på samma gång. Mamman och pappan pysslar med näsdroppar och nässugar och annat sådant. Som tur är har hon ingen feber i alla fall. Det blev inget möte om barnomsorg ikväll och det blir nog ingen sång imorgon heller, vill inte hon ska smitta de andra små barnen. Fast det kanske hon redan har.. det vet man aldrig.

Mamman och pappan är däremot friska, skönt. Det är säkert mycket värre att vara sjuk själv också.

Nu ska vi kolla månadens räkningar. uff

Kommentarer
Postat av: Snjodis

Jag tror det är mitt fel att hon är sjuk. :(



Dock försöker jag se det som ett bidrag till hennes framtida immunförsvar och inte att jag orsakat henne massa lidande.

2011-01-26 @ 22:15:55
Postat av: wizkaz

Vart smittan kommer ifrån är nog ett litet större mysterium, med tanke på hur många andra små bacillhärdar vi träffat den senaste veckan :)

Något större lidande tror jag absolut inte hon har förorsakats i vilket fall. Pigg är hon vill jag lova

2011-01-27 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback