lite shopping

Idag har vi varit och sjungit och typ dansat på babyrytmiken. Hilda verkar fortfarande lite tveksam men är väldigt intresserad av alla andra barnen och hon gillar pianot.
Efter rytmiken mötte M upp oss och vi gick på en liten shoppingrunda. Vi ska ju på babysim på fredag så en baddräkt till mamman behövde inhandlas. Det är nu tack och lov avklarat. Stadens specialbutik för under- och badkläder är verkligen att lita på. Att jag dessutom gick i en baddräkt två storlekar mindre än jag trodde gjorde ju inte heller ont.
Jag råkade även gå förbi en av barnklädesaffärerna och hittade ett par pyjamasar med fötter på till stumpan. Det behövs för det är så kallt hos oss.
Sen blev det en liten fika på stan och lite te hemma hos oss.
Nu ikväll har stumpan varit lite ynklig. Hon är snuvig så vi har hällt i henne lite näsdroppar så att hon ska få sova gott. Inatt vaknade hon klockan 3 av denna anledning och kunde inte somna om. Det var mindre roligt. Jag håller tummarna för att det ska gå bättre inatt. I förebyggande syfte ska jag dock gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback