lite sjuk

Nu har tiden flugit iväg igen. Vi har haft en bra vecka, mer om den senare.
Idag är jag dock ynklig och sjukis. Värre än igår och jag hoppas att jag inte slängde baciller på taco-vännerna igår. Jag var pigg på dagen men sedan small det till. Inatt sov jag tungt för jag var så trött. Hilda är också lite täpt i näsan så hon vaknar på natten, och då vaknar jag ju också. typiskt.
Hilda verkar vara bättre på nu dagen men jag har nog varit sämre. Misstänker lite feber men har ändå lyckats lufsa runt lite. Ordnat med disk och tvätt och en promenad. Det är bra med promenad. då känner man sig bättre, frisk luft är fin medicin.

Eftersom hilda hoppade över sin eftermiddagslur idag så sover hon nu. Får nog gå in och bullra lite om en stund så att hon inte sover för länge och inte går att söva sedan. I och för sig så önskar jag ju att hon ska sova längre än i morse, hon vaknade strax efter 6. Lite i tidigaste laget. Vi brukar gå upp efter 7. Men å andra sidan så somnade hon gott till vårt buzz-spelande redan vid 21 igår. Lyx :)

Sambon håller på att kocka till de sista julmatsresterna till middag. Det blir prinskorv och mammas skinkfrestelse. Mums... om det tinar vill säga ;)

Nu ska jag fundera ut hur man säger upp en prenumeration som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback