trafikläget för barnvagn?

Fortfarande aningens snorig men febern verkar ha försvunnit, känner mig såpass ok att jag ska drista mig att ge mig ut på äventyr med H och A och deras avkommor imorgon. Jag hoppas mest att det ska funka för hilda. Det blir lite avbrott med hennes matrutiner etc men förhoppningsvis blir hon upptagen med att sova och spana på nya saker att hon inte märker det hela :)

Idag äventyrade vi oss till jysk och köpte ny vaxduk, den jag köpte innan jul är det ju tomtar på och imorgon ska julen väck. Så det är mitt andra projekt.

Att utfärderna har karaktären av äventyr beror mest på underlaget. Just nu är stan täckt av nysnö som föll i natt. På sina ställen är den bortplogad och ersätt med ett nytt lager grus/sand på det glashala istäcket. På andra ställen har man lite lojt slängt ut lite sand. Som om det skulle hjälpa. Det är ju bara det att man nu inte har någon aning om vart det var halt från början. Som tur är så gick jag förbi morgondagens utfärdsmål idag så där har jag nu koll på trafikläget för barnvagn. Undras om det borde vara en av smhi:s nya tjänster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback