att göra och att borde

Verksamhetslustan vill inte riktigt infinna sig men det har ju blivit lite gjort i alla fall. Jag har gjort lite nödvändiga samtal, ett kvar imorgon till lilla frökens framtida dagis. Tyvärr blev det inget kvällspratande med vännen S idag men jag fick tillverkat lite gratulationskort till svärföräldrarna i stället. Alltid nåt.
I brist på annat har jag också förberett frukost och morgondagens ekipering. Tycker om att vara förberedd. Sedan blev det en timmas gratis provspelande av nytt kul spel från popcap.com Egentligen borde jag slå till och köpa spel av dem istället för spel till ps3 som vi ändå spelar så sällan. Eller ja, jag spelar inte de spel jag tänkt så ofta i alla fall. Man drar ju inte gärna igång singstar när hilda sover middag, det blir s.k. epic fail på den :)

Ska gå och parkera i sängen, imorgon blir det förhoppningsvis lunch med vän M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback