shoppingutflykt

Idag har jag och e varit på semi-spontan shoppingutflykt till göteborg. Det blev inga hiskeliga mängder shoppat men jag kom ändå hem med en hel del kassar till slut. Köpte lite böcker åt sambon på SF-bokhandeln, traskade runt på saluhallen och kom hem med iransk Gaz, jag kallar det pistagefudge för det är så det smakar, mumma.
En skrämmande söt haklapp till stumpan från Shock, och så ett par finfina trämaracas som jag hittade på lekia, de är svensktillverkade men jag har inte hittat dem förut här i stan, bara sett dem på sångstunderna och hon älskar ju instrument så det ska nog bli bra.
En skjorta och en tröja till mig själv och till sist en trevlig upptäckt: sambons gamla parfymmärke har återuppstått så jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att införskaffa den åt honom.
På det hela taget en lyckad dag med Indisk lunch på star of india, gott och prisvärt.
Nu är jag trött så jag stupar

Imorgon ska vi på äventyrsbad.. *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback